Ronin.gr - widget IP και λειτουργικού

Κυριακή 4 Μαΐου 2014

Ανοίγουμε την πολιτική μας βεντάλια και σας καλωσορίζουμε.

Μετρώντας αντίστροφα πλέον για την κρίσιμη μάχη των Δημοτικών Εκλογών, θα θέλαμε να σας προσκαλέσουμε στα εγκαίνια του εκλογικού μας κέντρου στην πλατεία Ελευθερίας (Ιερά οδός & Θηβών) - Τετάρτη 7 Μαΐου 2014 και ώρα 20.30, όχι μόνο για να ακούσετε τους βασικούς άξονες στους οποίους κινείται το όραμά μας για τη νέα Διοίκηση του Δήμου από τον Υποψήφιο Δήμαρχο μας Γιάννη Γκίκα, αλλά και για να γνωρίσετε από κοντά το σύνολο των Υποψηφίων Δημοτικών Συμβούλων του Συνδυασμού μας «ΣΥΜΜΑΧΙΑ για το Αιγάλεω».  Έτσι θα διαπιστώσετε με απλό και λιτό τρόπο, ιδίοις όμμασι, την αρτιότητα και την πληρότητα του Συνδυασμού μας τόσο ως προς  το  πρόγραμμα και τις θέσεις μας, όσο και ως προς τα πρόσωπα που τον απαρτίζουν. 


Ανοίγουμε την πολιτική μας βεντάλια, ανοίγουμε την αγκαλιά μας να σας καλωσορίσουμε.


Με εκτίμηση,

Ευαγγελάτος Σπύρος_
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με

"ΣΥΜΜΑΧΙΑ για το Αιγάλεω"

2 σχόλια:

  1. Εγω θα χαρω να πεταω τις αφισες & τα φυλλαδια σου αριστερα και δεξια φιλε....οταν μαζεψω αρκετες θα στις στειλω με κουριερ να τις πας για ανακυκλωση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αφίσες δεν έχω βγάλει φίλε, μόνο ενημερωτικά φυλλάδια, όπως άλλωστε έχουν κάνει όλοι οι συνυποψήφιοί μου. Πως διαφορετικά θα δουν, θα μελετήσουν και θα κρίνουν τελικά οι δημότες την υποψηφιότητα μου; Πρότεινέ μου, έναν διαφορετικό τρόπο και θα το πράξω.
    Εκτιμώ όμως, ότι οι αφίσες που έχουν τοποθετηθεί σε όλες τις κολόνες στους δημόσιους χώρους του ΚΚΕ και του ΣΥΡΙΖΑ, δεν πρέπει να σε ενόχλησαν.
    Όσο για την ανακύκλωση, συμφωνώ απόλυτα. Από μικρό παιδί αυτή τη δουλειά κάνω. Θα είναι ιδιαίτερη τιμή για εμένα, το φυλλάδιο να καταλήγει στον κάδο ανακύκλωσης.
    Καλή σου ημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή